لیگ قهرمانان آسیا
درباره وبلاگ

به نام خداوندی که پرسپولیس راآفرید تا استقلالی ها بی سرور نمانند
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پرسپولیس و آدرس persepolis.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 106
بازدید کل : 27555
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

هوشی پرسپولیسی
جمعه 25 / 12 / 1389برچسب:, :: 10:24 ::  نويسنده : هوشی       

اصفهان - سپاهان در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان آتش به پا کرد و 5 بر یک الجزیره امارات را درهم کوبید.

 

در حضور نزدیک به دو هزار تماشاگر، احمد جمشیدیان 2 گل در نیمه اول زد و ابراهیم توره، میلوراد یانوش و جواد کاظمیان نیز هر کدام یک گل در نیمه دوم. تک گل الجزیره هم در دقیقه 54 با ضربه اسپیندلر به ثمر رسید.

سپاهان که بازی اول خود را برده بود حالا با شش امتیاز در بالای جدول گروه A ایستاده است و مدعی جدی صعود از گروه به حساب می آید.

در دیگر بازی این گروه الغرافه در قطر یک بر صفر مغلوب الهلال شد.

______________________________________________________________________________________
استقلال در عربستان 2 بر یک مغلوب تیم فوتبال النصر شد و بعد از دو بازی با یک امتیاز در قعر جدول گروه B قرار گرفت.

حنیف عمران زاده در دقیقه 21 توانسته بود استقلالی ها را جلو بیندازد ولی النصر با گل های حسین عبدالغنی در دقیقه 58 و عبدالرحمان القحطانی در دقیقه 81 برنده میدان شد.

بازي اول هر دو تيم در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان آسیا مساوي تمام شده بود برای همین پيروزي در اين ديدار براي تيم برنده برگ مهمی به حساب می آمد.

حالا قعر نشینی استقلال تا هفته بعدی بازیها قطعی است اما النصر صدرنشنین فعلی باید در انتظار بازی پاختاکور – السد بماند که روز چهارشنبه برگزار می شود

_______________________________________________________________________________________

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در آستانه دیدار تیمش برابر الشباب عربستان با بیان اینکه سفر و خستگی و عوامل دیگر نمی توانند مانع موفقیت ذوب آهن شوند گفت: "سال قبل از گروه مرگ زندگی ساختیم و امسال هدفمان ادامه زندگی با افتخار در فوتبال آسیاست".

 

به گزارش مهر، منصور ابراهیم زاده در نشست خبری پیش از دیدار برابر الشباب که بعدازظهر سه شنبه در محل این باشگاه عربستانی برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: "پیش از این با هکتور کوپر که فصل گذشته سرمربی الاتحاد بود روبرو شدم و  یک تساوی در عربستان و یک برد در اصفهان برابر آنها کسب کردیم و سپس در نیمه نهایی برابر الهلال به پیروزی دست یافتیم و این برای سومین مرتبه است برابر تیمی از عربستان به میدان می رویم".

وی اضافه کرد: "همیشه فوتبال در عربستان با توجه به شرایط آب و هوایی، نوع بازی بازیکنان عربستانی و استفاده از بازیکنان سرعتی، تکنیکی و با استعداد سخت است اما برای اینکه مسیر موفقیت مان را ادامه دهیم باید با تمام قوا برابر الشباب حاضر شویم".

وی در مورد اینکه نبود بازیکنان خوب  الشباب کارتان را در این بازی راحت می کند، تاکید کرد: "شاید آنها نفرانی را از دست داده اند  اما جایگزینان آنها هم بازیکنان خوبی هستند،  ضمن اینکه تیم ما سال گذشته تا فینال رفته است و هر تیمی مقابل ما بازی  می کند می خواهد برابر نایب قهرمان آسیا موفق ظاهر شود".

ابراهیم زاده در پاسخ به این سوال که چه به مردم ایران در آستانه سال جدید هدیه می دهید، گفت: "در آستانه سال نو بهترین هدیه ما این است که تلاشمان را بیشتر کنیم تا آبرومندانه از زمین خارج شویم".

دیدار تیم های فوتبال الشباب عربستان و ذوب آهن ایران در هفته دوم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا ساعت 21 روز چهارشنبه به وقت تهران در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض برگزار خواهد شد.

_______________________________________________________________________________________

تهران - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت که تا دلتان بخواهد پرسپولیس مصدوم دارد اما اجازه بدهید بیش از این درباره این قضیه صحبت نکنم.


به گزارش مهر، نشست خبری دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس ایران - الوحده امارات امروز سه شنبه و با تاخیر در ورود علی دایی آغاز شد.


دایی در ابتدا گفت:"من از همه خبرنگاران و مسئولان کنفدراسیون آسیا  بابت تاخیرم عذرخواهی می کنم اما خیابانها به دلیل چهارشنبه آخر سال آنقدر شلوغ بود که نتوانستم خودم را سر موعد مقرر برسانم".

"تیم الوحده بازی نخست خود را مساوی کرده و ما هم باخته ایم برای همین آنها به این بازی می آیند تا مقابل ما نتیجه بگیرند و ما هم برد می خواهیم البته باید بگویم که الوحده تیم خوب و با کیفیتی است".

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به بازیکنان مصدوم این تیم گفت: "تا دلتان بخواهد مصدوم داریم؛ از وحید هاشمیان گرفته تا بقیه. بگذارید بیشتر از این در مورد وضعیت مصدومان صحبت نکنم و موضوع سکرت باقی بماند! با این حال سعی می کنیم دو سه بازیکن را به بازی برسانیم".

دایی در پاسخ به اینکه چقدر برای تیم خود شانس صعود قائل است اضافه کرد: "هر چهار تیم شانس صعود دارند چرا که فقط یک بازی انجام شده و 5 بازی دیگر باقی مانده است. ما می خواهیم قدرت خودمان را در بازی با الوحده نشان دهیم".

وی در پایان گفت: امیدوارم که هواداران در این دیدار به ورزشگاه بیایند و باعث دلگرمی تیم ما شوند.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و الوحده امارات در هفته دوم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا ساعت 19 روز چهارشنبه به وقت تهران در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: